Макет для зовнішньої реклами - це результат копіткої роботи дизайнера, який повинен керуватися технічними вимогами. Тільки дотримуючись технічних параметрів макету, який ми бачимо на екрані, максимально правильно буде представлений при друку:

• Розширення файлу - TIFF без шарів (з LZW - компресією). Надання макетів для повноколірного широкоформатного друку в растровому форматі TIFF є найкращою гарантією від несподіваних змін в процесі друку;

• Натуральний розмір (M 1: 1);

• Колірна палітра - CMYK;

• Чорний колір повинен бути композитним: С - 63%, М - 52%, - 51%, К - 100%;

• Дозвіл файлу від 72 до 150 пікселів / дюйм;

• При створенні зображень в CMYK моделі використовуйте профіль Euroscale Coated (Swop) v2 із стандартної поставки Adobe Photoshop.

Особливість вуличних рекламних конструкцій полягає в мінімальному контакті цільової аудиторії з пропозицією. Тут працює правило «Побачив і запам'ятав». Такі блоки розраховані на людей, що знаходяться в русі (пішоходів, водіїв, пасажирів), у яких немає можливості (і бажання) читати довгі характеристики, пояснення, історії, вірші. Все повинно бути зрозуміло при першому погляді.

Щоб клієнта зацікавити, необхідно наділити макет мінімальної текстової та максимальної графічною інформацією. На одному плакаті рекомендується розміщувати 1-2 зображення і текст. Що стосується самого тексту, то він повинен бути цікавим, легко читаним зрозумілим і корисним. Якщо клієнт побачить користь в даному товарі, то шанс, що він ним скористається, збільшується в рази.

Велика помилка багатьох рекламних сюжетів полягає в надмірній кількості контактної інформації: телеграм, Інстаграм, юридична адреса, адреса філій, сайт, офісний номер, мобільний номер телефону всіх операторів, вся ця інформація корисна, але не в зовнішній рекламі, визначте для себе, куди ви хочете направити потенційних клієнтів. За короткий час візуального контакту мозок не здатний запам'ятати великий потік інформації.

З цієї причини на макеті повинні бути вказані тільки:

• Назва компанії;

• Місце розташування фірми;

• Контактний телефон;

• Сайт.

При цьому на деяких рекламних плакатах досить вказати тільки телефон і назву фірми. Інформація та її кількість залежить від цілей рекламної компанії.

Ми дбаємо про клієнтів і перед друком в обов'язковому порядку погоджуємо макети з юристом. Тільки після виконання всіх вимог, встановлених в законодавстві України, запускаємо макет до друку. Виділимо найпоширеніші питання:

• Макет повинен бути виконаний повністю українською мовою (Стаття 32 ЗУ). Іноземні слова можна розміщувати тільки в тому випадку, якщо це зареєстрована торгова марка;

• Якщо буде вказуватися на макеті номер телефону мобільних операторів необхідно додавати рядок-виноску про тарифікації дзвінків:
* Ціни дзвінків відповідно до тарифів оператора

Цей текст повинен становити 50% від розміру номера телефону (Стаття 15 ЗУ);

• При розміщенні інформації про знижки, акції, подарунки, розпродажі та спеціальні пропозиції, слід вказати: на який товар поширюється знижка, час проведення акції, умови і адреса проведення заходу (Стаття 8.5 ЗУ);

• У рекламі заборонено використовувати зображення лікарів або людей, що імітують зовнішність лікарів. (Стаття 21.7 ЗУ);

• Під час реклами медичних установ, медичних виробів і засобів профілактики потрібно написати виноску не менше 15% від загального розміру: "Самолікування может буті шкідлівім для вашого здоров'я";

• У рекламі заборонено використовувати Державний Прапор і Герб України (Стаття 8.1 ЗУ);

• Зображення фізичних осіб або імені можливо лише за письмовою згодою фізичної особи (Стаття 8.1 ЗУ);

• Фестивалі, музичні заходи, концерти можна розміщувати тільки при наявності інформації про фонограму, текст повинен бути не менше 5% (Стаття 8.1 ЗУ);

Зовнішня реклама великих форматів унікальна тим, що вона здатна зачепити погляд і утримати увагу людини, який знаходиться на великій відстані від неї. Середній контакт становить 6 секунд, адже іноді ми можемо помітити рекламу на відстані до 150 метрів. Щоб інформація була зрозумілою і читабельною при оформленні макета слід пам'ятати про деякі «Можна» і «Не можна»:

• Рекомендуємо: великий шрифт, контрастні кольори, яскраві відтінки, чіткі літери;

• Не рекомендуємо: курсив, ефект віньєтки, переливи, градієнт, пастельні тони.
Деякі макети можуть бути приємні і привабливі на екрані монітора, але в зовнішній рекламі вони можуть виявитися марними, так як на великій відстані погано сприймаються.

Ніщо не працює нескінченно. Зовнішня реклама не виняток. Рекомендуємо оновлювати дизайн щомісяця. Необхідно це для його кращого сприйняття цільовими споживачами і утримання показника ефективності на достатньому рівні. Якщо ігнорувати дане правило, реклама стане звичною для перехожих або проїжджаючих людей, з-за чого їх свідомість перестане сприймати її і результат впаде в рази.

Це базові рекомендації, який макет принесе максимальну кількість лидов, ви дізнаєтеся тільки через час і безліч спроб. При цьому слід враховувати, що кожна конструкція (сітілайт, білборд, брандмауер) має на увазі ряд індивідуальних вимог, які також повинні бути враховані при створенні макета.